Facebook Twitter Instagram Pinterest Youtube
02/12/2016

KAZALIŠTU ZA KASNIJE još jedno strukovno priznanje!

Sinoć su u Zagrebu proglašeni pobjednici OUTWARDA, natječaja za najbolji dizajn plakata velikog formata kojeg je 2000. godine pokrenula tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor Akzent s namjerom da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u dizajnu plakata.

U velikoj konkurenciji prijavljenih radova u četiri kategorije: billboard, citylight, megaboard te najbolja iskoristivost medija (strategija, kreativna realizacija, učinkovitost), pobjednikom u kategoriji citylight plakata  proglašena je agencija STUDIO SONDA za klijenta ISTARSKO NARODNO KAZALIŠTE GRADSKO KAZALIŠTE PULA, za plakate vezane uz marketinšku kampanju KAZALIŠTE ZA KASNIJE.

KAZALIŠTE ZA KASNIJE je marketinška kampanja koju smo pokrenuli krajem 2014. godine u cilju razvoja publike i unapređenja prodaje, povećanja vidljivosti, popularizacije i senzibilizacije imućnijih i jačih da kupuju ulaznice za one potrebitije i slabije, kao i one mlađe koji su vješti u elektronskoj komunikaciji da kupuju ulaznice za svoje starije roditelje, djedove i bake.

Kupiti nekome na dar kazališnu ulaznicu i zbog toga dobiti popust od 20%, cilj je kampanje!!

Sve ostalo aplikacija odrađuje za Vas: obavještava darovanu osobu e-pozivnicom, sa ili bez Vaše fotografije (kao na plakatu) da ju u Kazalištu čeka ulaznica, objava ide i na facebook „kazalište za kasnije“,  a osoba kojoj ste ulaznicu kupili  sama bira predstavu koju želi gledati i na blagajni INK zamjenjuje e-pozivnicu za ulaznicu.

Kupovinu možete obaviti on-line putem naše  internet stranice www.ink.hr ili na Blagajni INK gdje se nalazi instalacija, a naša će Vam Sanja u tome sigurno rado pomoći!

Čestitamo svim kupcima koji su dosada sudjelovali u kampanji!

I da podsjetimo, ovo je već treće strukovno priznanje iz područja javnih komunikacija, marketinga i oglašavanja koje je kampanja „KAZALIŠTE ZA KASNIJE“ dobila:

  1. Na festivalu Dani komunikacije, nagradu IdejaX za najbolju oglasnu kampanju HR u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme, travanj 2015.
  2. Weekend Media Festival, Regionalna revija reklamnih agencija BalCannes, među 25 najuspješnijih radova, rujan 2015.